Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Το γεφύρι της Αρτας ...αλλιώς , Γιάννης -Στέλιος Τζιρβελάκης

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ ¨ΤΟΥ ΓΙΟΦΥΡΙΟΥ ΤΗΣ ΑΡΤΑΣ¨

Τ' άκουσ' ο πρωτομάστορας και του θανάτου πέφτει
Πιάνει μιλάει στο πουλί, μιλάει στ' αηδόνι
<<Πες μου εσύ πουλάκι μου τι πρέπει εγώ να κάνω
να μην στοιχειώσω την αγάπη μου, δεν θέλω να την χάσω>>
Κι άνοιξε το πουλί το στόμα του και είπε του μαστόρου
<<Είτε εσύ, είτε η λυγερή να στοιχειωθείτε πρέπει.
Έτσι μου είπανε εμένα, έτσι εγώ σου λέω.>>
Τους δρόμους παίρνει ο μάστορας να πάει στο σπιτικό του 
Να πει ένα αντίο της λυγερής και του 'δωσε αυτή όρκο:
<<Πιστή 'μουνα σε σένανε πιστή θα σού 'με πάντα.
 Μόνο αν φύγεις από δίπλα μου, εγώ τι θα 'πογίνω;
Θα 'ναι πόνος αβάσταχτος και καημός μεγάλος.
Γι' αυτό μαζί σου το γιοφύρι άσε με να στεριώσω.>>
Πήραν λοιπόν κι οι δυο το δρόμο του θανάτου
Μα αφού ήτανε μαζί πράμα δεν εφοβούνταν.
Φτάνουν, λοιπόν, και κάθονται εις τα θεμέλια 'πάνω 
Πιάνει ο ένας το μυστρί ο άλλος τον ασβέστη
Ρίχνει κι ο τρίτος μάστορας πάλι τον μέγα λίθο
Μα πριν στοιχειώσουνε κι οι δυο της Άρτας το γιοφύρι,
είπαν την τελευταία τους μιλιά κι όρκο αγάπης δόσαν
<<Όπως ο ασβέστης ένωσε αυτές εδώ τις πέτρες,
έτσι και η αγάπη μας ενώνει τις καρδιές μας.
Την δύναμη της αγάπης μας ας πάρει το γιοφύρι!>>
Κι έτσι σκαλίστηκαν , λοιπόν, πάνω στο μέγα λίθο
τα σώματα της λυγερής και του αντρός της αγκάλη.

                                                                 ΓΙΑΝΝΗΣ-ΣΤΕΛΙΟΣ ΤΖΙΡΒΕΛΑΚΗΣ
                                                                   Γ'3 ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΕΩΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου